Magyar világzenei kalauz – parasztzene, táncház, folk, jazz, revival, kortárs

Allegro Hungaro

Allegro Hungaro

Na és akkor mi van?

2017. február 13. - AllegroHungaro

gypsy-girl-with-tamborine-lora-mercado.jpgNem vagyok rá büszke, hogy voltak hűtlenkedéseim. És olyan kudarcaim is a hódításban, hogy arról kódultam! Csak nagyon halkan, (zárójelben) elmesélek egy eddig titkos történetet.

Egy nagyszabású táncos produkcióban vettem részt, én írtam a darab zenéjét. Gyönyörű, hamvas táncos lányok is szerepeltek a darabban. A próbákon észrevettem, hogy az egyik szép hangú, már nagykorú (!) kislány gyakran mosolyog rám. Volt köztünk vagy negyven év korkülönbség, de mit számít az ilyenkor? Felbátorodtam. A Kodály-módszer lényege egyébként is az – mondta egyszer Ökrös Csabi barátom – hogy legalább ötven évvel fiatalabb nőt kell elvenni feleségül. Szóval az adrenalin magával ragadott. A nevét tudtam a leánykának, így hát a FaceBook-on a következőket írtam neki:

„De jó lenne tudni, hogy ki vagy te! Honnan jöttél, miért és merre tartasz? És honnan ismerhetlek? Az indiai Pandzsab tartományból 2000 éve, vagy a magyarok valamelyik régi szálláshelyéről? Dul alán király egyik leánya volnál, esetleg Kleopátra valamelyik udvarhölgye? Az biztos, hogy már találkoztunk valahol. Ne érts félre! Úgy érzem, egy tehetséges, fegyelmezett és művelt lány vagy. A szemed mintha idők mély kútja lenne, és olyan érzékenyen reagálsz mindenre, mint az ősasszonyok. Ritkán találkozom ilyennel. Lenne kedved egyszer beszélgetni velem? Ne félj!”

Kisvártatva jött a válasz:

„Túlzásnak érzem, amit írt. Nem gondolom, hogy ez bárhogy is helyénvaló lenne.”

Puff egy gyomros! Szelíd, megsemmisítő üzenet.

Akkor jöttem rá, hogy Kisferi vagyok, híres gondolkodó muzsikus, nagyszerű fickó. Na és akkor mi van?

Kiss Ferenc

A bejegyzés trackback címe:

https://allegrohungaro.blog.hu/api/trackback/id/tr7912869460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása