Magyar világzenei kalauz – parasztzene, táncház, folk, jazz, revival, kortárs

Allegro Hungaro

Allegro Hungaro

Háromésre megfordulunk!

2017. június 15. - AllegroHungaro

Egy másik vicces eset úgy történt, hogy néhány pohár Murfátlár után Bencével elindultunk Sepsiszentgyörgyön Igyártóékhoz egy beszélgetésre. Pont annyi volt bennünk, hogy a jókedv megjött, de a figyelem is kinyílt, még pont tetőzött a rohamos romlás előtt. Rövid sétaút az egész, de a buszpályaudvarnál a barátom észrevett néhány ismerőst az utca túloldalán. Átment hozzájuk, én maradtam és bámészkodtam. Az ismerősök összeverődtek vagy öten-hatan, és egyre jobb hangulatban beszélgettek, nevetgéltek. Ez már kimerítette a tiltott gyülekezés fogalmát. Észrevettem, hogy az én oldalamról két bőrkabátos fickó árgus szemekkel figyeli őket. A társalgás eltartott egy darabig, majd Bence elbúcsúzott és visszajött az én térfelemre. Elindultunk Bála bácsiék felé. Tettünk vagy 50 métert és akkor halkan szóltam Bencének, hogy háromésre hirtelen forduljunk hátra. Rendben. Három, és! Sarkon fordultunk és ez piszkosul meglepte a minket követő két faszit. Néztek az égre hirtelen, zavarodottan ide-oda, de lebuktak. Hahotázva mentünk tovább. Ezután már nem követtek.

Kiss Ferenc

A bejegyzés trackback címe:

https://allegrohungaro.blog.hu/api/trackback/id/tr7812799906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása