Magyar világzenei kalauz – parasztzene, táncház, folk, jazz, revival, kortárs

Allegro Hungaro

Allegro Hungaro

Essen, havazzon!

2017. július 19. - Kultúrpart

vintage_bee_little_girl_honey_pot_classic_round_sticker-r2d764328f72544b5928c6b5689b60901_v9waf_8byvr_324.jpgMéhészetről beszélgettünk Hazug Pistánál, amikor eszébe jutott, hogy volt egy szorgos méhecskéje, ami egy napon eltűnt. „Összekerestem az egész Romániában, amikor már feladtam a keresést, s jöttem hazafelé, a vonatból megláttam a regátba, hogy egy ökör mellé bé vót fogva. Hamar béhúztam a vészféket, s leszöktem a vonatró. Odamentem a paraszthoz, kettőt lesiritettem neki olyant, hogy a fődbe harapott. Kifogtam a járomból, s hazahoztam. Annyira belévágott a járom a nyakába, hogy négy lovat kellet elaggyak egy kicsi doboz kenőcsért. De ez mind kicsi beszéd, hé.

Essen, havazzon, csak rossz idő ne legyen!”

Berecz András

A bejegyzés trackback címe:

https://allegrohungaro.blog.hu/api/trackback/id/tr813026938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása